
Młodzi w trakcie przygotowań do organizacji własnego ślubu zazwyczaj bardzo się denerwują. Ten ważny dzień zobowiązuje do tego, by zadbać o prezentację każdego, nawet najdrobniejszego szczegółu uroczystości. Dawno już minęły czasy, gdy uroczystości weselne przygotowywało się w domowym zaciszu. Teraz na czasie są hotele. Nie dość, że w sposób kompleksowy organizuje się tam uroczystości weselne, to jeszcze po zakończeniu imprezy goście mają możliwość bezproblemowego przenocowania na miejscu i skorzystania z wielu przygotowanych dla nich atrakcji. Dworki, luksusowe restauracje i tradycyjne domy weselne zostały w ostatnich latach hurtowo wyparte przez hotele, jeśli chodzi o popularność, a także zaufanie wśród klientów.
W hotelu każdą uroczystość, nie tylko ślub, zorganizujemy szybko i kompleksowo. Restauracja z zapleczem kuchennym pozwoli na swobodne przygotowywanie weselnego menu i serwowanie go zaproszonym gościom. Potrawy na weselny stół nie będą też znikąd dowożone, wszystko w razie potrzeby szef kuchni smakować może na miejscu.
Baza noclegowa w hotelach to chyba największy plus dla gości. Po zakończonej imprezie weselnej nie istnieje konieczność rozwożenia wszystkich do domu, ponieważ goście zostają na miejscu i mają do dyspozycji kilka zazwyczaj pięter danego hotelu. Tam mogą się nie tylko wyspać, ale także przebrać i odświeżyć.
Hotele, które dodatkowo posiadają do wykorzystania strefy spa czy odnowy biologicznej są przydatne zwłaszcza w czasie poprzedzającym samą ceremonię zaślubin, gdy przyszli nowożeńcy chcą się zrelaksować, a także przygotować do uroczystości pod wizualnym kątem. Spa to wspaniała metoda na to, by również goście odzyskali witalność po zabawie i tańcach trwających nierzadko do białego rana.
Jeżeli dana Para Młoda w kwestii wyboru hotelu na wesele ma ciągle pogłębiający się dylemat, zawsze może skorzystać z usług profesjonalnego konsultanta weselnego. To zawód należący do grupy "fachów z przyszłością", ponieważ statystyki ciągle nam mówią, że wesel będzie z biegiem kolejnych miesięcy oraz lat przybywało i przybywało... Konsultant weselny ma na celu nie tylko doradzenie Młodej Parze w kwestii wyboru optymalnego hotelu dla siebie oraz gości, ale przede wszystkim wyręczenie ich z obowiązku przygotowania ślubu od strony technicznej. On proponuje, przedstawia pomysły i rozwiązania, oni zatwierdzają i wydają zgodę na dalsze kroki praktyczne. Niektórzy mogą stwierdzić, że przy oddawaniu całej odpowiedzialności w ręce konsultanta weselnego traci się cały romantyzm związany z etapem wstępnym, ale to nieprawda. Nie wszyscy nowożeńcy mają przed ślubem na tyle dużo wolnego czasu, by móc osobiście i w jak najbardziej sprawny sposób dopiąć każdy szczegół planowanej imprezy na przysłowiowy "ostatni guzik". Konsultant weselny zrzuca z pleców dodatkowy garb stresu oraz niepotrzebne nerwy. Można mu powierzyć także organizację sesji zdjęciowej o pamiątkowym charakterze.
Organizowanie wesela w hotelu to kosztowna inwestycja, ale warta swej ceny. Niezapomniane wrażenia z uroczystości pozostawiają ślady w pamięci na resztę życia.
Polecamy
Najnowsze
Organizacja firmowej imprezy - Poradnik
Każda impreza firmowa to wyjątkowe wydarzenia, przy którego organizacji należy zgrać ze sobą bardzo wiele różnych czynników. Na samym... [...]